iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

27 dagar kvar?

Publicerad 2010-11-22 14:39:46 i Allmänt,

Hm.. Varför är det så tråkigt att blogga ibland? Och oftast så glömmer jag bort helt enkelt att uppdatera eller så orkar jag inte, prioriterar annat oftast. Men men nog om det :)
Känner mig helt slut nu, min rygg gör liiite ont har börjat träna igen var ett tag sedan ;) men nu jävlar ska jag ta mig dit oavsett vädret! Är sådär små taggad får se om det händer något om några månader hehe..
På morgonen var jag nära att stanna hemma satt vid datorn på soffan, hade MTV i bakgrunden music you know och åt frukost haha.. sjukt men det var ändå sådär mysigt och hade bara lust att stanna men nej, tänkte jag måste till gymmet så efter ett tag drog jag dit :) men känns ändå skönt för har somnat tidigt dom senaste dagarna och sovit bra också.
Tänker lite extra på vad jag stoppar i mig också i helgen så åt jag glass, paj och sådant pga att min bror hade sin födelsedags middag här hemma och fanns lite sötsaker men på vardagar så ska jag försöka avstå från sådant, igår t.ex var jag sugen på godis så åt jag ett äpple istället bara för att jag kände att jag hade ätit för mycket sött och massa annat i lördags.

Nåja, längtar tills den 17 december!!! Åker till min favorit stad.. MADRID! Yaaaaay!!! :) :) :) Och nästa år har Leo och jag planerat att åka till Italien och Frankrike, han jobbar hela sommaren so that's why :) jag ska nog också jobba om jag lyckas hitta ett jobb då sparar jag pengar och åker till USA istället och besöker några vänner som har bjudit dit mig.
Oh well.. ska nog hämta Isabel nu, saknar min lilla älskling! Hon har blivit så stor nu och ÅH! VAD JAG ÄLSKAR HENNE!!


♥ MITT ALLT! ♥
Att man kan älska någon så liten så enormt mycket!
♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela