iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

I left my heart in Madrid

Publicerad 2010-09-17 23:51:15 i Allmänt,

Jag kan bara inte sluta längta till Madrid, jag vill åka tillbaka! Enligt mig så är det the best city sen kommer Stockholm hahaha.. Jag trivs så där :) hoppas kunna åka nu i december skulle bli så glad plus att jag får träffa Leo ;) hehe.. vi har det alltid bra ändå om det har hänt lite saker då och då, jag menar det är ändå viktigt att komma överens för Isabels skull vad som som än händer kommer han alltid att vara hennes pappa. Ändå om han inte är mycket med henne men man ser hur mycket han älskar henne :) det är så sött! Men hur kan man inte älska/tycka om min lilla älskling? Hon är bara så sjukt söt och urgullig!

Tycker det är lite små komiskt att jag på senaste tiden bara lyssnar på spansk musik för flera år sedan så tyckte jag inte om det kanske någon enstaka låt eller så men stackars Leo fick alltid höra massa klagomål från min sida för jag ville lyssna på ''bra musik'' hehehe.. men det finns så många bra band och artister och spansk musik menar jag inte salsa, cumbia, bachata och så (ändå om jag brukar lyssna på det lite då och då) utan typ Spanish pop rock ;) hittills är mitt favoritband.. Nena Daconte.. Sjukt bra låtar dom har!

Jaja, är fortfarande lite smått irriterad har typ varit det hela dagen och det blir inte bättre av att min jävla hosta är kvar den stör så jäkla mycket och vägrar försvinna! Ska snart gå och lägga mig om inte Leo loggar in på msn snart han skulle hämta min moster i Barajas (flygplatsen i Madrid) hon är på besök där så får se om han kommer hem snart.


Mitt liv ♥ Min lycka
Älskar dig över allt annat på denna jord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela