iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

1..2..3.........?

Publicerad 2011-02-25 02:14:39 i Allmänt,

Jag skrev ett meningslöst inlägg igår på kvällen, mina djupa kännslor var i farten igen men efter att ha skrivit allt så ångrade jag mig och lät bli att publicera det.

Det var ett bra tag sedan jag skrev. Jag gjorde bloggen åt sidan och ängnade mig åt..? Ingenting.
Skolan har skitit sig (som jag visste att den skulle) jag har bara ingen motivation i att plugga! Jag vill, men jag gör inte ett skit, inte ett ända arbete, prov eller läxa har jag gjort. Jag har fått mail från lärarna men jag har inte svarat än. Ska göra det imorgon? Jag kanske borde söka jobb istället? Och plugga till hösten igen. Tredje gången gilt?
Med Isabel går det bra, hon blev 2 år den 10 februari. Hon har blivit jätte mammig och är efter mig hela tiden och allt är ''mamma, mamma, mamma'' för henne, haha :) så söt! Hon växer och blir allt smartare det lilla busfröet.

Nu i januari så blev Leo och jag tillsammans igen (the feelings will always be there) efter att vi gjorde slut i april 2009 när vi insåg att det inte gick bra för oss och att vi hade växt ifrån varandra på något underligt sätt oavsett om Isabel bara var 2 månader och vi försökte få det att funka mellan oss för hennes skull och för att vi alltid haft känslor för varandra (ändå om jag har gjort miljontals misstag och mycket dåliga val och beslut genom vår tid vi kännt varandra).
Vi hittade tillbaka till varandra, vilket känns rätt och det går så bra denna gång och det känns så bra och jag är glad för det. Dessutom ska Leo flytta hit i oktober :) det är bra nyheter, äntligen kommer vi vara en liten familj. Han kommer nu i april också, längtar :D !!!!

Nåja, ska försöka sova. Har haft väldigt svårt att sova de senaste nätterna. Har haft alldeles för mycket att tänka på.. Min framtid särskilt. Imorgon ska jag dessutom försöka börja att träna hemma, har gått upp lite i vikt och det känns inte bra! Jag skulle ju vara som förr igen till denna sommar, mina graviditets kilon finns kvar och dom ska försvinna har jag bestämt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela