iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Jag är seg OCH klagar!

Publicerad 2012-04-03 11:44:26 i Allmänt,

I shouldn't men jag vet att om jag skriver blir det bara meningslösa inlägg. Så what the heck, jag gör det ändå.
Vad är det med mig? De senaste dagarna har jag varit irriterad men på min förkylning, snoret rann som vatten och det stör mig så enormt mycket! Jag höll på att få feber två dagar i rad och blev ledsen för att jag vill vara frisk inte sjuk. Nu hostar jag upp lungorna typ och måste snyta mig hela tiden annars kan jag inte andas. Varför har man så dåligt immunförsvar? Blir det sämre när man får barn? Är barnens bakterier starkare eller? Innan Isabel föddes och innan jag ens blev gravid så blev jag förkyld en gång om året. En gång gick det två år och ingen förkylning syntes till men nu blir jag sjuk ungefär 10 gånger om året. What's up with that?
Solen skiner och Isabel och jag borde duscha och gå ut och leka lite ändå om båda är förkylda men jag tror jag dör om jag sitter inne. Eller så städar jag hemma? (vilket jag inte har ett dugg lust till egentligen men borde.)
Åh! Jag vill tillbaka till Mexiko eller El Salvador, det har gått 2 veckor sedan vi kom hem. Jag vill egentligen resa till USA eller Australien och stanna där en tid.
Jag tror om jag får chansen att flytta ifrån Sverige en vacker dag så kommer jag att göra det hur bra man än kan ha det här i Sverige.
Slut tjatat nu. Får ta och göra något produktivt om jag lyckas känna mig lite bättre, kan knappt andas nu.
Hej!

Jag saknar sådana stunder. Det känns mer okej nu att min pappa vilar i frid, men jag kan inte låta bli att sakna honom ändå. Det känns fortfarande tomt utan honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela