iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Och i norden så snöar det och är kallt

Publicerad 2009-02-01 21:54:42 i Allmänt,

Önskar att jag vore någon stanns där det finns sol, stränder och värme tillsammans med Leo .. Det är för kallt här i Sverige! Var ute och tog en promenad med mamma, mina öron var så kalla att dom började göra ont, mitt ansikte blev ganska rött av kylan :( öronen gör fortfarande ont ändå om jag har en mössa på mig för att värma dom och kinderna är kalla ännu och jag kom hem för 15 min sen ..
Äter Nashipäron, är allmänt uttråkad och känner mig yr .. ska äta något och vila.
God natt!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-02 10:01:05

http://mariapettersson.blogg.se/2009/january/tavling-1.html#comment



Var jätte gärna med och tävla i denna grymma tävling där hela 11 personer vinner.



Ett pris är t.ex ett presentkort i valfri affär värde hela 2000:- ! Ha det fint! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela