iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

17/4

Publicerad 2008-04-17 18:32:19 i ,

Idag så var jag ute med Melissa och hennes mamma i haninge C igen :) vi hade det trevligt .. Vi gick runt och kollade på lite kläder och skor, och melis mamma köpte ett par stövlar. coooooolt! och jag och meli larvade oss som vanligt hahaha .. det är alltid kul att få henne att skratta ;) yeaah! Jag har ialla fall roligt när jag larva mig och vara oseriös för stunden .. vi prövade solbrillor som var som tv-screens :P hahaha .. och typ sommar hattar.
Meli letade efter en jacka, fast hon hittade den typ inte .. synd. Sen så gick vi till ett cafe och drack cola, melis mamma latte och kokosbollar BIG ones! hahahahhaha .. vi garva för nada liksom .. sjukt roligt hade vi ialla fall.
Juhupp! det var idag ja .. och imorgon ska jag sova över hos meli :) wuhuuu! PARTY ON!
Ska go now.
Adjööööö

image7image8image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela