iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Schweiz den 29 december

Publicerad 2008-12-29 18:33:14 i Allmänt,

Dagen började ganska dâligt, och blev sämre .. Min moster, mamma och jag skulle ha gâtt ut tillsammans men jag brâkade med mamma sâ jag stannade här i min mosters lägenhet.
Jag mâdde ändâ dâligt, hade ont i magen och var super trött .. sâ mamma och min moster gick ut själva.
Längtar bara tills jag fâr komma hem igen sâ att jag fâr träffa Leo. Sen vill jag att det ska bli mars, dâ är bebisen beräknad komma.
3 mânader efter âker jag till Spanien och är där tills december antagligen, Oliver min bror kommer hem dâ, dâ ska jag vara i Sverige och vänta pâ han :) Jag har inte sett min bror pâ 1 âr redan och han kommer inte hem förens nästa âr i december sâ jag längtar verkligen.
Bebisen kommer säkert ta all min tid ialla fall sâ tiden kommer gâ snabbt. Leos och min bebis, vârat egna lilla barn :)

Inget särskilt har hänt ialla fall här i Schweiz, vi har bara gâtt ut här i Genève .. den ända gallerian vi har varit i 3 gânger är i Balexert det finns fler gallerior i Genève tydligen men min moster sa att det finns allt möjligt där.
Imorgon börjar min moster att jobba igen, sâ mamma och jag ska till min morbror fâr träffa mina smâ kusiner dâ :)
Tog nâgra fâ bilder sâ lägger ut dom sen, vet inte vart kabeln är nu.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela