iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Söndag

Publicerad 2008-10-26 12:17:33 i Allmänt,

God morgon!
Vi skulle ut idag tidigt, fast det blev inte så. Gick upp helt i onödan och är skit trött fortfarande.
Det blev ingen film kväll igår eftersom vi kom hem sent igår kväll, skulle blivit trevligt. Skulle varit bättre än att gå runt halva dagen på dåligt humör. Får ta och ringa Michelle lite senare, är fortfarande seg.
Jädrans väder det är i dag, att det måste regna idag. Just idag!

Det var mina graviditets hormonerna som fick mig på växlande humör igår, först var jag glad, sen irriterad, sen arg och på kvällen blev jag ledsen för ingenting. Fast jag blev glad när jag pratade med Leo på telefon :) min älskling fick mig på bra humör. Stackarn som fick lyssna på mina klagomål i början om min dag. Sen blev det bra.
Åh, vad jag saknar honom. Allt kommer dock att förändras mycket när barnet är fött vi kommer inte ha lika mycket tid tillsammans för att tiden kommer gå åt att ta hand om bebisen istället, men det är mitt val. Jag valde att behålla barnet.
Vi är i alla fall glada. Längtar tills han kommer i januari ..

Ska nog ta och sova en stund i alla fall. Kommer inte att orka göra något under dagen annars.
Bye!




Alone I break

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela