iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Rubrik?

Publicerad 2008-10-13 15:52:12 i Allmänt,

Måndag .. början på en ny vecka, gråa moln som är nog ''sveriges vanligaste väder'' tydligen.
Vaknade sent idag, borde gå upp tidigt egentligen men jag kan bara inte det! Jag är för trött hela tiden, jag orkar bara inte gå upp 9 på mogonen. Tur att jag inte gick i skolan eller jobbade skulle aldrig orkat en hel dag på jobbet eller skolan.
Dom i sjukhuset vill ju sjukskriva mig så det var ingen idé att jag fortsatte söka jobb tyckte dom. Fast bli sjukskriven? Jag vet inte ..
Ska till min handläggare på arbetsförmedlingen imorgon, sen måste jag ju kila till södersjukhuset har tid hos min barnmorska. Orkar inte med stressiga dagar, jag måste ju ta det lungt har dom i sjukhuset sagt, fast kan man verkligen ta det lungt hela tiden?
Min bror skrev till mig idag :) blev glad när jag läste hans mejl .. nu är det 1 år 2 månader kvar tills han kommer tillbaka, saknar honom enormt mycket. Min bebis kommer ju vara 9 månader gammal när min bror kommer hem igen.
Får nog veta om det blir en flicka eller pojke nästa vecka :) längtar! Mamma tar ju ledigt halva eller hela dagen för att följa med mig på ultraljudet.
Tyckte att jag kände bebisen igår, fast jag är osäker den är ju fortfarande liten med jag är tydligen i vecka 18 nu.

Jag hoppas verkligen barnet är friskt och att allt är bra! Jag är orolig och rädd nu igen ...
Ska vila en stund nu.
Arrevoi!



Coohed and Cambra - Wake Up

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela