iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Without You

Publicerad 2008-10-15 17:30:08 i Allmänt,

Tråkigt som jag har kunde jag inte slita mig ifrån datorn.
Lovade mamma att jag skulle laga mat, men jag orkar inte. Blir alltid så illamående av att laga mat eftersom jag är gravid. Jag älskar ju musik och kan inte leva utan den, hoppas mitt barn också gör det :) eftersom både Leo och jag älskar musik.
Satt och lyssnade på El Presidente - Without You på morgonen. Låten är bara så otroligt bra! Jag har haft den bland mina låtar sedan Bandit spelade den på radio för kanske två år sedan. Men jag tycker fortrafande om den låten ..
Fast inga band slår KoRn of course!

Nä nu får jag skärpa mig, ska försöka laga mat nu. Det blir nog kyckling pasta, med grönsaker :)
Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela