iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Helgen

Publicerad 2008-09-28 23:23:23 i Allmänt,

Shit, det har hänt en hel del sen i torsdags. Tror att det var sista gången jag logga in på datorn. Har inte orkat riktigt. Var för trött i fredags och i lördags var jag på Ikea med mamma och köpte nya saker.

Jag stack ju inte på min kurs i torsdags för att jag försov mig enormt mycket, kl. var ju redan 11 när jag vaknar och kursen är från 9 - 12. Jag var så trött, graviditeten tar kål på mig, jag känner mig för trött hela tiden, och redan vid kl. 20.00 är jag trött.
men ialla fall .. Pappa bjöd mamma på middag när hon fyllde år i torsdags, efter att hon slutade jobba.
Vi stack i alla fall till ett ställe i stan, första gången jag vart där och ätit, ändå om jag har gått förbi Jensens Bøfhus flera gånger. Det var riktigt god mat där, kan jag säga!

I fredags hände inget särskillt, mådde fruktansvärt dåligt (graviditeten) bara. Kunde knappt åka buss för att det kändes som om jag skulle spy när som helst, så jag försökte sova en stund för jag var ändå så sjukt trött. Vaknade precis när jag var nära Farsta C.
Köpte bara två nagellack från Mavala och ett blått från Depend, och lite mat för jag var skit hungrig. Och min bebis i magen behövde ju också näring, så jag köpte en hallon/blåbär smoothie, en macka medans jag kom hem. Tog tåget tillbaka för att jag visste att jag inte skulle klara av att åka buss.
När jag kom hem så lyssnade jag på Korn cd-skiva 'See you on the other side' ville så gärna höra på deras låtar igen haha! somna med den musiken på ..

Igår var jag på IKEA med mamma och köpte nya grejer till lägenheten så att det ska se bättre ut här :)
blev en lyckad helg, kände mig glad ialla fall ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela