iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Hemma!

Publicerad 2009-01-04 13:09:38 i Allmänt,

Så .. vet att jag inte uppdaterat på 2 dagar men jag har verkligen inte orkat eller velat egentligen.
Mamma och jag kom hem i fredags från Schweiz, YAY! Leo och min pappa gick och hämtade oss, fan vad jag längtade efter att få se Leo jag blev så otroligt glad :D Sen så åkte vi hem för att vila, jag var super trött hade sovit 4 timmar hemma hos min moster sen så åkte vi vid 5 tiden till Genèva Intenational Airport .. Sov på flyget sen för jag orkade knappt vara vaken.

Nu har ja varit vid min älsklings sida i 2 dagar, jag vill inte att det ska bli söndag :( han åker hem om 1 vecka exakt ..
Kommer sakna honom otroligt mycket, det kommer göra ont att separeras igen .. han i Spanien och jag i Sverige. Hoppas hoppas att han kan komma till förlossningen, annars får jag vänta tills sommaren.
Snart ska vi ut ialla fall, ändå om jag känner mig super yr och hur trött som helst, vill bara sova ..

Min bebis spelar The Godfather på våran PS2 haha :) åhh, jag måste ha GH world tour, var på Åhlens igår och prov spelade fan va kul det var. Spelet har en Korn låt, Freak on a Leash!!
Skriver nog lite senare, måste ändå skicka ett mail till Katarina och säga att vi är hemma så att jag och Leo kan dra hem till henne :)
Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela