iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Jag får vila ialla fall

Publicerad 2009-01-27 17:20:51 i Bilder på mig,

Heidy och hennes mamma handlar fortfarande så vi bestämde att vi skulle ta det imorgon, först är jag trött .. sen är det väl kallt ute och jag orkar inte gå ut och gå i det kalla vädret.
Men det blir bra, jag får vila ialla fall .. blev nog lite för mycket när jag åkte hela vägen till Akalla till Michelle's igår.

Okej, skulle inte vara ett problem alls om jag inte hade varit gravid och fått slippa denna tunga mage. Jag menar inte att jag ångrar min val att behålla bebisen, men magen och ryggen står jag inte ut med längre!! Och att vänta tills bebisen föds i 9 månader gör mig galen, jag längtar .. bebiskläderna ligger bara där och väntar tills bebisen kan börja använda dom :) ahh!


Uppförbacke (det kanske inte ser ut så) Leo skrattade åt mig den dagen bara för att det gjorde så ont i ryggen och jag såg ''rolig'' ut enligt honom när jag försökte ta mig upp utan hans hjälp, så han tog en bild på mig.
Det som lyser är ett reflex spöke jag köpte för flera år sedan i Mique som fanns i Farsta C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela