iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Hur mycket sorg klarar hjärtat av?

Publicerad 2009-01-10 23:43:26 i Allmänt,

Jag vill inte vakna upp på måndag utan dig vid min sida
Jag vill inte att morgon dagen skall komma
Mitt hjärta gör ont
Det gör ont att veta att vi inte kommer att vara tillsammans i flera dagar, veckor, månader.

Som Maná sjunger i en av sina låtar:
Vuelve corazón
vuelve a mi lado
vuelve corazón
no vuelve no vuelve
no vuelve noo


Jag vill inte tänka på dig, hur mycket jag behöver dig, hur mycket jag kommer att sakna dig
hur många nätter jag kommer gråta mig till söms.
Denna distans som jag hatar
Denna tristess varje gång vi skiljs åt
Hur mycket sorg klarar hjärtat av?

''Ojala y la lluvia me ahogue entre sus brazos para no pensar en ti
O que pase un milagro
Pase algo
Que me lleve hasta ti.
''

Söndag, då säger vi farväl till varandra utan att veta hur lång tid
innan vi ses igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela