iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Jag är en seg människa

Publicerad 2009-03-14 15:20:58 i Allmänt,

Haha, rubriken passar mig bra just nu. Måste ut och köpa blöjor för om är snart slut men jag är seg och orkar inte hoppa in i duschen. Hmm .. jag duschade igår kväll, men håret orkade jag inte tvätta trotts att det är fettigt.
Det hatar jag, att mitt hår blir fettigt snabbt .. hur fan gör man för att håret ska vara fräscht i några dagar?
Nåväl, seg är jag ialla fall .. Jag borde skynda mig. Vill hinna ta ut Isabel innan det blir mörkt ..

Ni som ammar, hur fan klarar ni er? Jag tycker det är sjukt jobbigt att det ska rinna typ hela tiden, att bröstvårtorna känns sådär ömma ibland eller oftast? att brösten gör ont när det gått några timmar och inte ammat sitt barn. Undra hur länge Isabel kommer amma? It's painful, men inte lika mycket som förlossningen. Den smärtan kan man inte jämföra med haha!
Nämen nu ska jag hoppa in i duschen innan min dotter vaknar.
Hejdå så länge!

Bjuder på några bilder jag hittade igår när jag kollade igenom datorn, Minnen:

Vi försöker döda varandra? Hahaha och mitt avkapade hår .. vad tänkte jag på?

Hahahahahahaha! Första gången jag såg denna bild skrattade jag tills det kom massa tårar. Galenskap?

Leo's pappa .. :P

Alla med solglasögon utan Leo's lillebror ..

Återförening :) fan vilka tider. Heidy och Barro saknas med på bilden, dom var också där den dagen

Kommentarer

Postat av: Andreas

Publicerad 2009-03-14 15:31:15

Trevligt! :)



Just det, jag har flyttat min blogg till www.improveme.se/andreas så besök mig gärna där! :)



Hoppas du får en underbar lördag och en fortsatt trevlig helg!

Postat av: Saga

Publicerad 2009-03-14 15:47:42

Känns som att jag kommer att börja följa din blogg nu. :)

Fy faan vad galna vi ser ut på den där bilden längst ned, Mia och jag, du var fin. :D

Postat av: daniella

Publicerad 2009-03-15 21:21:28

hhaha juste de va ju kvällen hos jona när vi hoppade i stutsmattan :D hihi mycket roligt, bilden var ju as kul

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela