iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Efter 3 timmar

Publicerad 2009-05-25 08:47:50 i Allmänt,

Min lilla Isabel är verkligen komplicerad. Haha. Vaknar 5 på morgonen och jag är skit trött men går upp ändå som alltid, matar henne och hoppas på att hon somnar om för hon stängde ögonen ett tag ialla fall men nej, helt plötsligt får hon energi och jag vet inte om det är normalt att en bebis vid nästan 2 månader vill stå upp hela tiden? Hon är snart 4 månader för hon föddes 7 veckor för tidigt men egentligen skulle hon varit 2 månader nu.

Hon vägrade sova tills nu 8:30 på morgonen, hon grät ett tag för att hon var trött men ändå så kämpade hon för att hålla sig vaken, vilken unge jag har alltså :). Jag vill inte sova längre ändå om jag känner mig sådär halvtrött, mår illa och vill kräkas (och nej, jag är inte gravid igen, ändå om jag skulle velat det) fryser lite också.
Nu är det 28 dagar kvar till jag åker till Spanien :) hallå sol och för mycket värme. Haha!

Kommentarer

Postat av: mia

Publicerad 2009-05-26 17:36:39

hahahah hon vill väl vara vaken för att det händer så mkt :) så mkt nytt hela tiden hahhaha :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela