iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Varför är det så svårt att sluta?

Publicerad 2009-05-18 12:40:14 i Allmänt,

Är det inte sjukt att jag började röka igen, men vill sluta nu (försöka sluta)? Haha .. Mia ska få mitt ciggpaket, ialla fall dom få ciggen som finns kvar i den.
Undrar också om jag råkade svälja vaxet man får hos tandläkaren under kvällen när jag låg och sov, min tanställning stör så otroligt mycket att den har typ rivit upp en bit inne i munnen, måste ringa dit men fan att deras telefon är stängd tills den 21maj tror jag att dom sa?

Men men .. nu måste jag skynda mig ska till bvc snart och jag kommer alltid försent dit.
Ciao!



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-18 19:01:38

hahahah det var den bilden du snackade om hemma hos dej, klockrent ju :P

Postat av: Iris

Publicerad 2009-05-18 19:49:14

Ja :) hahaha ..

Postat av: Saga

Publicerad 2009-05-18 20:08:13

Vilken underbart snygg bild!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela