iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Klart!

Publicerad 2009-10-12 02:04:26 i Allmänt,

Skulle städa rummet, bara mina kläder som har legat lite här och där sedan jag kom från Spanien. Men mitt rum såg förjävligt ut, vi har ju flyttat till lägenheten där pappa bodde .. alltså mina föräldrar bytte lägenhet. Trivs bara inte här egentligen, dåliga minnen. Så mitt och Isabels rum var inte fint, nu ser det ut som ett rum tycker jag :) fattas bara tavlor på väggen.

Nu är det sent, det tog evigheter att bli klar med hela rummet, sortera massa papper och skit. Hoppas jag orkar gå upp när Isabel går upp. Ska träffa min kusin sen imorgon när han slutar jobba .. han bor ju jätte nära oss nu.


Retiro i Madrid. Sol och värme :) Hehe..

Kommentarer

Postat av: daniella

Publicerad 2009-10-13 14:04:48

hej, ja det vare ett tag sedan. jo det är bra hur är det själv? den stora i gullmarsplan haha... nja ibörjan var det svårt att lära sig allt men nu går det ganska bra :) det är roligt att stå i kassan hihi men som du säger, det kommer skumma människor och ibland elaka.. men ibland kommer det även jätte roliga och snälla människor man blir glad utav :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela