iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Yes! Pâ tisdag!!

Publicerad 2009-09-20 02:15:10 i Allmänt,

Ska försöka skriva lite mer här, känns som om jag skriver en gâng i mânaden.

Dom hela tre mânaderna jag skulle stanna här i Spanien har äntligen tagit slut, snart âker jag hem om 2 dagar pâ tisdag. Jag har klagat en hel del, men jag ska inte klaga för mycket det har varit rätt sâ okej ändâ. Jag spenderade eftermiddagen idag för att shoppa lite mer, 5 tröjor mer hann jag inte eller jag blev stressad utav min mamma. Pâ mândag ska vi ut igen .. Eller imorgon?
Jag har varit pâ bio nâgra gânger :) ut och festa, idag skulle vi ut men jag orkade inte jag är dessutom sjuk sâ jag ville vila. Vi âkte till norra Spanien i augusti, vi har varit ute flera gânger, mina kusiner kom pâ besök här, mina mostrar .. Ja, en hel del saker har hänt här.

Ska bli halv sorligt att komma hem igen .. inget sällskap längre.

Fast jag längtar att komma hem igen, till gamla goda Sverige haha .. att fâ prata svenska igen och känna mig hemma till vanligheten igen. Sen är det bara 3 mânader kvar tills min kära bror kommer hem igen, det längtar jag verkligen till! Jag saknar honom enormt mycket.
Sen fâr jag väl se hur min framtid kommer att bli .. det känns ljust ialla fall, jag har ju min dotter ♥ som fâr mig att fortsätta kämpa i livet. Hon växer, tiden gâr sâ fort .. snart är hon 8 mânader! Helt otroligt.




:) min söta Isabel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela