iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Spain tomorrow

Publicerad 2010-01-01 23:56:09 i Allmänt,

Jaha, imorgon åker jag till Madrid och jag vill inte jag orkar helt enkelt inte! Vill stanna hemma och gå ut med Mia, mina kusiner och min bror. Alla verkar vilja göra roliga saker just när jag ska åka och Michelle ville t.o.m komma och besöka mig här. Fan! :(

För övrigt: Hade jag det sjukt trevligt hemma hos min kusin, hans fru och barn, mycket skratt och glädje. Hans bror + flickvän och mina kusiners lilla syster var där också som är mina kusiner as well haha.. Så vi var ett gäng.
Kändes skönt att vakna upp med mycket folk runt omkring sig ändå om jag saknade Isabel jätte mycket, hon stannade ju hemma med min mamma och min pappa kom ju över och höll mamma sällskap.
Jaja, skriver mer om det sen. Nu måste jag fortsätta packa, känner mig stressad och bläääää..

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela