iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Verkligheten? Det är höst..

Publicerad 2010-10-02 00:34:11 i Allmänt,



Jag tror att min hjärna inte riktigt ville förstå
eller tro, att det jag näst mest avskyr är här hösten. Jag hatar vintern jag skulle vilja ha ett litet hus eller en lägenhet i något tropiskt glatt land och åka dit varje höst och vinter och komma tillbaka på våren och resa hela sommaren, det skulle vara nått' men tyvärr så är verkligheten inte så det skulle gå om jag vore rik förstås. Jag har växt upp i Sverige och levt hela mitt liv här men jag trivs inte längre, jag vill flytta utomlands men jag är för feg för det. Jag funderar på att plugga klart om jag orkar och sedan flytta.
Argentina kanske skulle vara något? Eller Australien?

För ett tag sedan beställde jag ett par kängor dom såg så snygga ut och jag har velat haft ett par boots eller kängor ett tag nu. Så längtar tills dom kommer :)
Snart är det 2 månader kvar tills Isabel och jag åker till Madrid, kan inte tiden bara gå lite fortare? Vill bort från allt ett tag bara. Sen så planerar jag att åka ner till Norrköping och hälsa på Melissa har lovat henne några gånger med det blir aldrig av så får se om hon kan omrkring den 22 okt. Och om jag inte har fel så ska vi åka bort i en vecka till ett ställe i november :) måste bara kolla upp det, skulle vara så himla kul! Åhhh... Vad jag längtar då! Jag älskar att resa ;)

Ska nog lägga mig nu, imorgon ska jag in till stan och kolla efter ett par saker med bror min. Länge sedan vi var ute tillsammans och gjorde något men han jobbar och har ett upptaget liv så jag får leva med det...


Isabel, mitt allt! och jag
förra veckan i lördags när vi var på Friday's för att fira mammas
födelsedag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela