iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

15/4

Publicerad 2008-04-15 15:48:22 i ,

Vad ska jag skriva på det första inlägget .. ?

Jag skämtade med Melissa att jag skulle skriva sjuka saker här .. Hahaha .. typ sådana saker som i helgen, där jag skämde ut mig, jag ''predikade om gud'' hahaha .. hon skrev lite i sin blogg om det.
Det var sjuuukt, vi garvade som fan tills vi fick ont i magen! 'Halleluja' En buss körde förbi där vi stog och väntade på busshåll platsen i Haninge C. till Brandbergen (vilket dåligt väder det var då, det REGNADE typiskt Sverige) .. och jag ställde mig upp och låsades säga något till busschauffören han stirrade säker på mig och tänkte '' vilket FREAK, va fan vill hon?'' Jag trodde vi var själva det var sent och Haninge C var tomt .. Fast det stog folk där. OMG! jag satte mig igen på bänken och sa det till Meli att det fanns folk där .. vi började skratta änu mer.

Jag borde inte sitta här just nu. Har mycket att göra hemma .. Nu låter jag tråkig. Jag vill ut också, det är halvfint väder där ute solen skinner just nu, wooow!
Jag är glad för din skull Meli :) You're happy now! Hehe ..
Ha det bra!




Allt jag gör är att sakna dig bror min ..
Iris.

Kommentarer

Postat av: Melissa

Publicerad 2008-04-15 15:53:21

Hahaha, jo den dagen va vi inte friska!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela