iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

16/4

Publicerad 2008-04-16 21:13:13 i Allmänt,

Fan nu sitter jag här igen .. Jag höll på att läsa tidningen när jag såg att Melissa skrev to me! men hon loggade ut utan att säga något .. How rude! ahahaha .. skojar.
Mamma kom hem nyss .. det första hon sa innan hon sa 'Hej' var att om jag hade sökt efter jobb. Faaaan tänkte jag att jag är så lat att jag inte kan gå in på ams.se och söka efter någ ynka jobb där! Fast åt ena sidan suger jag på att göra personliga brev och sådant skit.
Jag borde skriva något nu, istället för att skriva det här .. men wtf! jag hinner med detta också .. tydligen .. För fan! nä nu ska jag skriva massa ansökan om jobb, ändå om det går åt helvete .. Guuud! vad jag saknar min brorsa önskar att han var här, inte för att göra mina ansökan, haha kanske det också hjälpa mig lite med det .. fast jag saknar honom ... Jag knappt bärga mig tills nästa år då han kommer tilbaka. YAY! Då ska jag mosa honom med mina kramar hahaha ! Well well ..
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela