iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

....

Publicerad 2008-04-15 22:22:07 i Allmänt,

Jag pratade med honom, vi är vänner inget annat ..
Jag förstår inte varför? jag vill .. för jag tycker om att prata med honom
men inte varje dag, det känns fel för vi är bara vänner
det gjorde ont det han sa till mig idag
Jag som var på så bra humör idag, tur att jag hann städa innan jag började må så här
jag ville vara fri från honom, det var mitt fel .. men jag ångrar det inte
det känns ändå bra, men inte när vi bråkar då känns allt fel igen




Allt känns konstigt just nu, fast känner mig nöjd ändå. Det är en konstig kännsla jag inte kan förklara ..
Jag önskar bara att jag kunnde gå upp tidigare och lägga mig tidigt, så att jag kunnde hinna med massa saker under dagen. Jag hann bara att möblera om mitt rum, och städa lite och nu är det mörkt och sent på kvällen.
Mamma kom hem och hon ska färga mitt hår, och jag är uttråkad ändå fast jag sitter här och lyssnar på mitt favorit band KoRn, så ska dra .. Bye!



I just like those paintings :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela