iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Sent som vanligt

Publicerad 2008-04-28 01:48:21 i Allmänt,

Ibland så orkar jag inte ha kontakt med någon, alltså mina vänner, ja klart! men
det verkar så meninglöst med det här msn chattandet, det tar så jävla mycket av ens tid ..
och facebook, alltså shit! Jag fattar inte vad jag gör där ibland, men det är kul ibland?

Hotmail måste jag logga in på annars skulle jag inte ha kontakt med min bror, han skulle säkert bli ledsen och tro att jag glömt bort han om jag inte skriver varje vecka som jag gör. Aa, han får bara läsa
sitt mejl en gång i veckan.
Men seriöst, allt blir så ''nytt'' hela tiden, när jag insjuknade i diabetes 2002 så fanns det klumpiga blodsocker mätare och fula insulin pennor. Men nu så finns det mini blod sockermätare som är mindre än en mobil och insulin pennorna är coola nu-för-tiden.
men va fan det ska väl vara bra att vi går framåt, va?

Idag (klockan är mer än 00.00 så det är en ny dag) så är det en ny dag, jag borde sova nu för jag ska möta Meli klockan 10 på morgonen någon stanns vi planerade inte ens det, men jag är inte trött än. Jag borde ha en kalender och planera saker istället för att göra allt sådär random som jag gör saker, men jag är ingen upptagen person som måste klämma in personer och möten som tur är, så det blir en prioritering när jag blir en sådan där ''upptagen människa''.

Nu ska jag ''försöka'' sova fast innan måste jag skriva till min kära bror ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela