iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

tid

Publicerad 2008-04-26 14:52:39 i ,

Shit hela veckan har passerat typ, och jag har tydligen inte skrivit något här .. tänkte göra det!
Nå väl .. Jag har tåkigt! Mamma ringde mig imorse och väckte mig, jag som hatar att bli väckt om det inte är något viktigt. Jag missade meli's och danne's 'Wild Party' igår, ville ta det lungt egentligen .. dom sa att det tydligen var skit roligt och att dom hade slagsmål hahaha .. det var något man inte missade, tänk att bli slagen inte kul. Jag skulle egentligen sovit över hos melissa men men .. det blev inte så. Får se om det blir något idag, hon sa att vi skulle ut och festa om danne mådde bättre idag.
Öhh .. fan va tråkigt det börjar bliiii! ska bara lägga upp några bilder som jag sa att jag skulle från
förra helgen .. dah! och några från denna vecka, då meli laga mat WOW! hahaha ...
Fan, va skönt att det är vår nu :D förresten! YAAAY!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela