iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Tomorrow

Publicerad 2008-08-25 22:27:55 i Allmänt,

Äntligen! Imorgon så .. Har väntat i 2 och en halv veckor, till tiden jag fick hos mödravårdcentralen. Har varit nervös och orolig sen dess, mamma och melissa ska följa med mig imorgon, ska äntligen få veta hur många veckor den är :)
Dom från SÖS ringde mig efter som min läkare fick reda på att jag var gravid, hon ville träffa mig innan än den tiden jag hade fått den 9 september. Dom var oroliga över att jag tidigare aldrig tog hand om mig och hade höga sockervärden, men det är ändrat, nu måste jag ta blodsockret lite oftare sa dom.
Jag vill bara att morgondagen ska komma, är nervös .. vill veta vad dom kommer att säga!
Hoppas bara att allt går bra, min största rädsla är att få missfall. Fick ett mejl av min bror som är på sin kyrkmission vad gullig han är :) han är redan glad över att han kommer bli morbror och jag berättade vilka namn vi (Leo och jag) har bestämt om det blir en flicka eller pojke. Han tyckte flicknamnet var perfekt hahaha! fast det berättar jag längre fram hehe ..

Idag var jag med Melissa, vi åkte till Ö&B för att storhandla till hennes katt, Kovou :). Lite senare mötte vi Danne för att hon skulle sola, det var trevligt idag.
Jag har redan börjat äta lite mer än det jag brukade göra, det känns konstigt. Och alla starka lukter får mig att må dåligt.
Skriver mer imorgon när jag fått reda på allt. Hoppas allt går bra!
Chau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela