iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Dåliga dagar

Publicerad 2008-12-22 13:58:29 i Allmänt,

Jag kommer inte pâ nâgot att skriva, denna dag började dâligt.
Brâkade med mamma, och mina hormoner är helt sjuka .. jag blir sâ känslig för ingenting typ. Jag försöker inte klaga över att jag inte gillar att vara här, men det gâr inte för att jag vill bara hem. Redan frân början nâgra veckor innan vi skulle âka ville jag inte till Schweiz.
Igâr gjorde jag ingenting, mamma ville stanna hemma hos min moster och vila. Idag sâ ska vi inte ut heller bara för att mamma vill hjälpa till med att städa hemma hos min moster, den kvinnan vilar aldrig när hon är hemma hos nâgon annan!

Hela denna ''semester'' är förstörd. Jag tror knappast att det blir bättre ..
Ska ut ensam idag har jag bestämt, eller inte direkt ensam ska till min morbror sâ att jag fâr slippa mamma en stund och att vara instängd i min mosters lägenhet som är en 2:a.
Ciao, âter kommer nog senare .. ska kolla om min bror har skrivit till mig dâ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela