iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Feliz Navidad

Publicerad 2008-12-24 22:57:03 i Allmänt,

God Jul!
Hoppas alla ni fâr en bra fortsatt julkväll :)
Kvällen här i min mosters lägenhet i Schweiz, Genève tillbringar vi tillsammans
min moster, hennes man, mamma och jag.
Istället för julmusik, lyssnar dom pâ latinamerikansk musik
haha
Snart ska vi äta, är inte sâ värst hungrig men aja ..
Min bror ringde till oss fast han pratade bara med mig, pratade
med honom i ungerfär en timma?
Blev pâ lite bättre humör efter det.
Ha det bra alla.
Ciao



Nâgra bilder pâ insidan i min mosters lägenhet.

Kommentarer

Postat av: diana

Publicerad 2008-12-25 12:40:08

Tack för din gulliga god jul kommentar! =) Hade du en bra dag igår? Stor kram Diana

Postat av: Frida

Publicerad 2008-12-25 19:23:55

En jättefin gran :)

Postat av: dreamdoll

Publicerad 2008-12-26 21:37:57

Vilken färgglad julgran man blir glad bara man tittar på den =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela