iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Tänk vad tiden går fort ..

Publicerad 2008-12-12 11:55:24 i Allmänt,

Kom jag hem sent igår, sen hjälpte jag mamma snabbt att göra en pasta sallad hon skulle ha med sig till sitt jobb .. jul middag eller något sådant dom skulle ha där? La mig vid 3 tiden för att vi passade på att skriva julkort till vår släkt i Australien :) mina kusiner och mostrar. Eftersom vi ska till min moster i Schweiz behöver vi inte skicka julkort till henne .. Sen skrev vi ett till min bror och Leo's familj.
Köpte två tröjor till, till Leo eftersom han kommer i januari blir det sena julklappar och en försenad födelsedags present han fyllde i september, men jag lyckas aldrig stanna så sent i spanien.

Denna gång var jag ju tvungen att åka hem tidigt för att jag blev ju gravid och behövde kontakta läkare och så. I början var det ett helvete jag visste inte vad jag skulle göra! Leo försökte tvinga mig att göra abort fast jag ville inte, jag spenderade nätter åt att gråta för jag var ju förvirrad men så fort jag kom hem så kom depressionerna igen, och jag hade tänkt göra abort för Leo's skull. Men jag höll fast vid att behålla barnet så fort jag fick mitt första ultraljuds tid .. den lilla klumpen i min livmoder fick mig att vilja gråta över att jag tänkt något så hemskt som abort, min lilla klump <3 Leo blev lite upprörd över att jag ''svikit'' honom, men han började acceptera mitt beslut så småningom tills idag är han lycklig över barnet i min mage :) så han är glad att han får komma i januari ändå om det är 11 dagar men vi får vara tillsammans ialla fall. Båda längtar efter bebisen enormt mycket och tills han slutar sina universitets studier i spanien så att vi kan flytta ihop.



Tänk vad tiden går fort ...

Kommentarer

Postat av: isabella malmborg

Publicerad 2008-12-13 01:58:13

Åh, vad kul! :)

Postat av: H

Publicerad 2008-12-13 14:50:41

Ååh så fint med ett barn :) Lycka till och hoppas att allt går bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela