iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Leo

Publicerad 2008-12-31 20:10:49 i Allmänt,

Snart aker Leo till Stockholm :) nagra timmar kvar.
Imorgon pa morgonen, vi kommer fa vara tillsammans i 11 dagar ialla fall sen aker han hem till Madrid igen. Langtar tills jag aker hem pa fredag.
Ringde honom fran mobilen innan jag sov en stund, kommer bli en dyr rakning hem har ringt honom flera ganger, det kostar typ 5 kr min eller nagot sant? Eftersom det ar svensk abodemang.

Snart ar det ett nytt ar, nagra nyarsloften? :) Jag vill bli mer ordingsam, men det kanske beror pa att min graviditet gor mig forbaskat trott. Jag slutade anda roka och dricka sa fort jag fick reda pa att jag var gravid.
Tror inte jag kommer skriva mer idag, min morbror ska nog ha datorn hela kvallen sen for att prata med slakten i El Salvador. Ingen jag kanner, men dom vet vilka dom ar .. dom anda jag kanner darifran ar min farbror och hans familj som bor kvar dar.


Senare pa kvallen blir det Litchi Champange utan alkohol, gott! drack det till julen och typiska matratter fran El Salvador, tror jag?
Hoppas alla far ett riktigt GOTT NYTT AR!
Ha det bra :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela