iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Måndag

Publicerad 2008-12-08 23:47:40 i Allmänt,

Kan inte solen komma fram snart? När fan kommer det sluta regna och vara så här fult väder? Tur nog så åker jag iväg till Schweiz nästa vecka, hoppas vädret är bättre där.
Jag var skit trött idag igen, orkade inte gå upp ... Vaknade av att Michelle ringde men jag var så trött att jag knappt orkade gå upp för att svara men hon hann lägga på, så jag ringde upp henne sen.
Tog lite tid att bli pigg, så jag fick skynda mig sen för att möta henne. Innan jag gick hem i från så upptäckte jag att hon fortfarande hade mina nycklar så jag fick gå hem till henne hämta dom (hennes moster var hemma, dom bor skit nära oss) sen dra till stationen för att möta henne.
Vi åkte till Haninge C köpte bara två saker en tröja till mig och en till Leo :) fattas 2 presenter till hehe ..
Efter det åkte vi till Tungelsta för att hämta Michelle's son (Johan, 2år) hos hennes kusin, han hade tydligen sovit över där sen drog vi hem. Han är bara för söt Johan, han såg så rolig ut när han sprang i sin overall, haha.


Johan (dålig bild men aja)

Leo's tröja som han ska få i present

min nya tröja :)

Kommentarer

Postat av: Marielle

Publicerad 2008-12-09 14:24:16

Hej!

Varje dag pågår en "dagens kluring" hos mig! Kika in du med och ha chansen att vinna superhäftiga priser!



Kramar

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-12-09 16:07:50

nu kan du vinna en bloggdesign hos mig!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela