iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Nej nej nej!

Publicerad 2008-12-14 23:46:12 i Allmänt,

Orka gå upp tidigt imorgon! Tycker inte om när jag får läkar besök på morgonen, och på tisdag ska jag till min barnmorska på morgonen också jag kommer vara helt slut på torsdag då jag kanske får sova lite eftersom mamma och jag måste vara tidigt vid 8.50 typ i Arlanda på onsdag annars missar vi flyget till Schweiz.
Det blir värre när vi ska åka hem till Stockholm sen, vi måste ta flyget kl 07:15 så vi måste vara 1timma tidigare där. Jag kommer sova när jag kommer hem igen ändå om Leo är här i Sverige haha .. eller jag får se.
Han kommer ju den 1:a januari, och jag kommer hem den 2:a så han kommer möta mig på flygplatsen :) hoppas inte min pappa följer med honom, han är den minsta personen jag vill se när jag kommer hem igen.
Nåväl ska forsätta skriva mailet till min bror.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela