iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Orolig, rädd, vad mer?

Publicerad 2008-12-10 16:47:16 i Allmänt,

Klockan 8 på morgonen ringde någon från stället jag går på, psykiatriska öppenvårdsmottagning .. det låter som om jag har värsta problemen men allt jag har är depressioner. Så jag tar antidepresiva och går på samtal hos en psykolog that's all!
Men min psykolog va sjuk idag, tur för mig haha! så dom ställde in tiden. Men jag kunde inte sova efteråt vara lite orolig över att mina antidepresiva tog slut igår .. så jag började leta efter receptet jag hade fått tidigare, det tog tid för jag hittade inte receptet men till slut gjorde jag det.
Kunde sova efteråt vid 9 tiden, men jag var så trött att jag vakna vid 2 tiden! Jag gick upp och åt något min bebis i magen behöver ju näring.
Vid 4 tiden så åkte jag till centrum, var tvungen att hämta ut medicinen på apoteket. När jag kom hem tog jag en tablett och sedan läste jag bipacksedeln där det stog att man inte ska ta Sertralin om man är gravid att man ska råd fråga sin läkare!! Jag sitter här och är skit orolig över vad som kan hända min bebis i magen nu, måste ringa SÖS imorgon och fråga dom.
Jag vet inte vad jag ska göra???

Kommentarer

Postat av: cc

Publicerad 2008-12-10 19:18:06

aj då, jag hoppas att det inte blir några komplikationer.

Nja men det var typ reservplats 20, så jag hoppas att en del tackar nej. Webbdesign!;)

Det brukar vara så, men det är kul när man har något att skriva om.

Det kan jag förstå! Funderat på namn ännu??

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela