iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Schweiz, Dag 3

Publicerad 2008-12-19 22:15:25 i Allmänt,

Snälla jag vill hem! Jag trivs inte alls i denna miljö .. allt är sâ konstigt här. Saknar sverige och svenskan, jag kan ju inte franska förstâ inte ett skit och ingen verkar vilja prata engelska, nân random snubbe frâga mig nâgonting medans jag och mamma väntade pâ min moster som skulle handla nâgot fort .. öhh .. ''I can't speak french'' sa jag, men han stog där som ett frâgetecken och gick där ifrân sen.
Längtar tills dagen jag âker hem, dâ kommer Leo vara i Stockholm :) jag saknar honom för mycket. Sist vi träffades var den 8:e augusti!!
Idag var vi (mamma, min moster och jag) i Genéve's centrum igen, min moster ville köpa ett par mamma byxor ât mig men jag hittade inte ett skit, och dom försökte tvinga mig att köpa nâgot jag inte gillade och tjatade om att jag är komplicerad. Men det är ju klart jag är inte van med mamma byxor och det finns inte sâ mycket att välja mellan, jämfört med när man inte är gravid sâ finns det hundratals jeans som är snygga.
Imorgon ska jag fortsätta att leta, det är sâ dâligt att det finns sâ mânga klädaffärer men nästan ingen säljer mamma kläder tänker dom inte pâ att det finns miljontals kvinnor i världen som är gravida?

Nâväl, ska nog göra mig i ordning, känner mig yr av min trötthet.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela