iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Schweiz, Dag 4 & 5

Publicerad 2008-12-21 14:59:29 i Allmänt,

Var pâ nâgon jul grejs igâr kväll med min mamma, morbror, hans fru och mina 2 kusiner .. det var väl okej. Blev lite uttrâkad i slutet och kännde mig skit trött. Innan dess sâ âkte vi till en galleria här i Genève, Balexert hette det .. tror att det stavas sâ. Köpte ett par mamma jeans som jag fick pengar av min moster, min jul present haha! Jag önskar mig inget särskilt egentligen har allting förutom baby saker som jag mâste köpa längre fram.
Jag känner fortfarande att jag vill hem, trivs inte här .. förra âret var det okej att komma hit i nästan 2 mânader eftersom jag slapp bo hos min pappa som gjorde mitt liv till ett helvete men jag saknade alltid sverige. Blev glad när jag kom hem till stockholm bara, fast jag âkte nâgon vecka efterât till spanien.

Snart är det 10 dagar kvar tills jag âker hem igen :)


Första dagen (Hans fru, min morbror och min kusin)

Min kusin, Wendy :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela