iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Schweiz Imorgon!

Publicerad 2008-12-16 22:41:55 i Allmänt,

Jag vill inte alls åka till Schweiz imorgon, jag känner bara att jag vill stanna ändå om det är kallt och grått här i Sverige men jag är hemma i alla fall. Min moster skulle nog inte bli så glad om hon fick veta att jag kände så här .. Kanske blir det rätt så okej för att både jag och mamma ska dit.
Jag har haft negativa känslor om att åka dit, jag vill inte träffa min moster eller morbror ändå om dom är snälla människor och min familj. Jag orkar inte med mina kusiner heller känns det som ..
Vad finns det att göra i Schweiz? Sist jag var där var det förra året i april till juni, jag längtade varenda dag att få åka till Spanien och vara med min pojkvän, jag bodde hos min pappa och mamma då för dom hade inte skilt sig än och mitt ''hem'' kändes som ett helvete och fängelse.
Jag vill bara inte åka, jag hoppas dom 2 veckorna går snabbt så att jag får komma hem för att Leo kommer vara här då :) det längtar jag efter att få krama och kyssa honom, prata om allt, få vara tillsammans helt enkelt.

Jag kommer nog inte uppdatera så mycket vet inte om min moster har bredband, hon har internet i alla fall. Men det är inte mitt hem så kan inte gå in när som helst.

Kommer fortfarande ihåg förra året då Leo kom december (2007) till januari (2008), 3 veckor tror jag att det var. Min bror åkte någon vecka efteråt (28 december 07), jag bröt ihop totalt för att jag kände att 2 år var för mycket utan honom jag mådde dåligt att jag grät i 4 dagar, jag sa hej då till min bror dagen innan 27 för att jag inte kunde följa med till flygplatsen (fanns inte någon plats för mig i bilen) jag grät i floder och kunde inte tro att han skulle vara borta i 2 år, hela två år utan honom! Bara skriva mail till honom 1 gång i veckan. Leo var vid min sida hela tiden och kramade om mig och försökte trösta mig men det gick inte jag grät bara mer och mer .. snart får jag träffa min bebis igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela