iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Söndag

Publicerad 2008-12-14 18:00:22 i Allmänt,

Igår var Michelles bröllop lyckat :)
Jag fattar inte varför jag lägger mig sent egentligen, jag borde inte det .. men jag gör det ialla fall. En av orsakerna är att jag går runt för mycket innan jag går och lägger mig, kommer på flera saker jag borde ha gjort under dagen som jag gör på kvällen eller så glömmer jag bort saker jag måste ordna innan nästa dag.
Nåväl .. jag var fortfarande skit trött när jag vakna men kunde inte sova för att jag måste ju äta för att bebisen ska må bra och växa. Sen städade jag mitt rum, vek kläder och så .. efter ett litet tag kom mamma hem från kyrkan. Hon åt lite sen så somnade båda två på soffan jag kände mig yr av att vara för trött .. Hade lovat Leo att logga in på msn men jag somna och han stackarn satt och vänta på mig i 2 timmar typ.
Men men .. mamma ska snart färga håret på mig, sen måste vi packa kommer inte hinna annars .. om 2 dagar åker vi till Schweiz, vill att tiden ska gå snabbt så att jag får träffa min älskling när jag kommer hem i januari :) är inte så glad över att åka till Genève, Leo skulle ha kommit hit innan om vi inte hade åkt :(
well well .. nu ska jag forsätta skämta med Leo hehe
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela