iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Sova please!

Publicerad 2008-12-12 12:51:33 i Allmänt,

Jag är bara för trött, vill sova .. men jag måste ut och köpa frimärken. Sen fixa mig, mamma och jag har blivit bjudna på middag hemma hos en av mammas arbetskollegor sen ska vi till någon j*vla julkonsert som jag sa ja till vet inte varför? Ångrar mig nu. Jag orkar inte komma hem sent igen. Har bara sovit 5 timmar typ ..
SOVA är allt jag tänker på, det ända minus jag ger min sömn är mina konstiga drömmar jag drömmer ofta nu .. snart kommer jag inte vilja sova längre.
Nåväl, ska ringa Leo innan han drar till sin praktik på sjukhuset innan jag gör någoting annat.
Arrividercci! (eller hur man än stavar det)


Min älskling Leo och deras 2 hundar :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-13 04:59:25

Nu kan ni vinna en bloggdesign här hos mig!!

http://athena.blogg.se

Postat av: diana

Publicerad 2008-12-13 12:15:43

Välkommen till min blogg där jag

skriver om mitt liv som ung, nygift

juridikstudent! Här kommer jag att

skriva om mitt liv, mode, många

resor, mina älsklingar, inredning,

vardagslyx och mycket mer! Har

jobbat extra som make up artist

på filminspelningar samt

manikyrist, så jag kommer med

många tips! Fin blogg du har, ska vi följa varandras via blogglovin?? =) KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela