iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Tiden går fort snart är detta år över

Publicerad 2008-12-30 21:33:08 i Allmänt,

Om jag ändâ kunde ändra nâgra saker i mitt liv sâ skulle jag vara super nöjd.
Men är ändâ glad över vad jag har, som min underbara pojkvän som kommer vara i Stockholm pâ fredag när jag kommer hem igen :) han âker till Sverige pâ torsdag. Saknar och har saknat honom enormt mycket!
Sist vi sâgs var i Augusti, men tiden gâr fort .. tänk att i Juli fick jag reda pâ att jag var gravid, vilken chock det var för mig!! Och nu har jag varit gravid i 6 mânader, bara 3 mânader kvar! Det är otroligt.
Min och Leo's bebis växer i min mage, hur underbart är inte det? Snart snart .. jag längtar sâ är sâ nyfiken pâ hur bebisen kommer att se ut :)

Nyâr kommer mamma och jag fira hos min morbror med hans fru och mina smâ kusiner eftersom vi firade julen här hos min moster, synd att min moster och morbror har brâkat, haft problem och vägrar prata med varandra.
Jag lânar väl deras dator sâ att jag kan uppdatera.

Ändâ om min bror inte har varit med oss detta âr, sâ har 2008 varit ett bra âr. Självklart saknar jag min Oliver haha, min ända bror, min bästa vän men jag vet att han är glad över att ha tagit ett beslut som han hade planerat i flera âr, men det positiva är att han kommer hem nästa âr igen.
Mycket kommer att hända 2009, mitt liv kommer att förändras och Leo's ocksâ.


Oliver, Leo och Jag

Kommentarer

Postat av: Denise

Publicerad 2008-12-30 22:10:40

Hej, titta gärna in på min blogg och säg vad du tycker.

Jag gillar din blogg.

Följ även min blogg med blogglovin om du vill:)

Gott nytt år

Kram Denise

Postat av: lisa

Publicerad 2008-12-30 22:32:59

Fin blogg! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela