iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Ojdå!

Publicerad 2008-06-10 02:39:05 i ,

Shit, det var riktigt länge sen jag skrev här .. känns som om jag inte har så mycket tid längre.
Mycket har hänt, vart hemma hos meli och vart med meli nästan varje dag. Det var kul för förra helgen då vi var hemma hos meli och chillade bara med danne och melis mamma och hos melis familj, Meli, Danne och jag :) Jag hade det skit kul ialla fall dansade och allt var trevligt .. samma kväll drog vi ut på en ''kvällspromenad'' hahaha! filmade det ..
Sen var jag på krogen nu i lördags, rikitgt kul var det :D jag dansade fan skit mycket .. tills jag fick kramp i benen haha!
Michelle (en annan kompis) sov över här hela helgen .. och hon kommer sova här imorgon också tydligen.

Känner mig ledsen för att Meli är ledsen, jag känner mig 'worthless' för att jag inte kan få henne att må bra ..
Jag trodde hon blev lite glad när jag fick henne att skratta. Nå väl .. Jag kan väl inte hjälpa alla.
Hoppas du blir bättre meli!

Den 20 Juni ska jag till Spanien :D sola, bada, och ha det trevligt. YAY!
Ska gå och sova nu, måste börja skriva oftare här hihi ... Ciaooooo!

Chill hos meli, men vin och vodka ;)Min Nya frisyr! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela