iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Bla bla bla ..

Publicerad 2008-11-30 23:20:54 i Allmänt,

Jag tänkte efter en sak nyss, jag har inte lyssnat på bandit på ett bra tag nu .. lyssnar bara på korn nu för tiden. Känns som om jag ligger efter med dagens rock låtar och så, haha väldigt intressant? Jag missar ju massa bra låtar! Satt och lyssna på Nickelback - Gotta be Somebody den var ju bra. Just nu önskar jag att Korn tar ut ett nytt album, då jäklar ska jag med Leo på deras konsert.
I februari var jag där med Sheila, Rebecca och hennes kompis Pernilla fast det var det minsta jag tänkte på, var mer ivrig att se korn live liksom.

Vid fem tiden gick mamma och jag till en person vi känner som hade en välkomms fest åt sin son som har varit i USA och gjort sin kyrkmission där, längtar bara tills min bror kommer tillbaka. Det var ganska mycket folk där, men det var väl trevligt.
Stannade där typ 50 min sen drog jag hem till Michelle som ville att jag skulle lära känna hennes pojkvän som var hemma hos henne. Vi pratade om ganska mycket, eller ah typ mest om graviditet eftersom hon själv har en 2 årig son, Johan :) så hon vet hur det är att vara gravid.
Hon sa att hon gärna ville vara med på min förlossning, för mig är det inga problem jag behöver ju all stöd i världen är skit rädd för att föda. Haha kan bara tänka mig att ha mamma, Michelle och Leo vid min sida. Krysta Iris, Andas Iris, Du klarar det Iris. Omg! Vill inte ens tänka på det nu ..

Har ätit dåligt idag egentligen, har haft halsbränna halva dagen så jag har inte haft någon matlust heller. Åt lite yogurt för att se om det gick över men no! Drack vatten men det hjälpte inte heller .. Vad fan hjälper mot halsbränna? Det är för sent för att dra till apoteket och köpa något. Ehe ..
Nåväl, bebisen har börjat sparka en hel del nu på kvällen liksom, hoppas den lugnar ner sig när jag ska gå och lägga mig fast egentligen whatever, jag blir ju glad när den sparkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela