iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Fredag

Publicerad 2008-11-28 12:30:29 i Allmänt,

Gick äntligen ut igår :) efter 2 dagar instängd hemma förutom förr igår då jag tog en kvälls promenad med mamma.
Åkte in till stan och kollade runt vad jag kunde köpa åt mamma och Leo till julklapp, vet vad jag ska köpa till dom nu åh hoppas dom blir glada!
Sen köpte jag ett par vita tumvantar och en vit mössa till mig, är nöjd med dom. Mötte mamma senare på kvällen när hon slutat jobba och sen drog vi till Kungshallen och åt chinese food haha! men det var gott faktiskt har börjat bli hungrig nu igen efter att jag tappade matlusten i 2 dagar. YAY!
Synd att inte min bror var här, då kunde jag ha köpt julklappar åt han också .. saknar honom. Men snart är det exakt ett år kvar tills han kommer hem igen :) längtar!
Ska nog sova en liten stund till innan jag går ut igen, I need to walk vill inte gå upp flera kilon sen kommer det nog bli svårt att gå ner i vikt efter graviditeten. Men jag måste gå ner allt jag har gått upp nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela