iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Halva dagen blev tråkig

Publicerad 2008-11-13 23:37:06 i Allmänt,

Tråkade idag, kunde inte hitta på något kul här hemma .. Det finns ju inget bra på tv på torsdagar.
Väntade bara tills mamma kom hem, lagade lite mat till mig själv innan mamma kom behövde äta fick lågt blodsocker och kändes som om jag skulle svimma när som helst typ.
Sen så fick mamma besök typ någon timma, så jag satt med dom och lyssnade på deras samtal hehe .. Jag hade inget annat för mig, det var ändå lite intressant samtal dom hade .. dom satt och prata om graviditet om när dom var gravida och så och dom frågade mig lite frågor om min graviditet. Jag har ju haft tur som inte haft svårigheter hittills, typ mått super illa i början, spytt, inte kunnat äta eller så .. jag mådde illa i början men det var inte så farligt, klarade mig i alla fall.
När dom åkte hem så gick vi ut på en liten promenad och sen in till mataffären för att köpa smör och mjölk egentligen men jag var sugen på lussekatter haha! så vi köpte det och lite annat.
Det var i alla fall trevligt. Leo ska ringa snart hoppas jag innan det blir för sent ..
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela