iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Lördag

Publicerad 2008-11-08 16:53:33 i Allmänt,

Jag tror jag kan känna bebisen röra sig där inne nu! Det känns som om något rör sig där inne i alla fall, något jag inte känt förut. Jag blir glad varje gång jag tänker på bebisen ..
Jag har inte varit deprimerad på några dagar, har dock inte så mycket ork men jag känner mig inte lika fan-jag-orkar-inte-men-något-längre och allting-är-skit. Skulle ha stor städat idag men både jag och mamma orkade inte så vi städade bara lite. Tog ut alla mina kläder från garderoben för att slänga dom kläderna jag inte använder eller kommer att använda .. dom tar bara onödig plats.
Ska ut med mamma på en promenad snart ändå om det är sjukt fult väder och creapy mörkt ute med dimma. Sen så ska Leo ringa mig :) 53 dagar kvar tills han kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela