iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Måndag

Publicerad 2008-11-24 12:16:17 i Allmänt,

Det blåste på morgonen, när jag vakna .. trodde att det skulle vara lika fult väder som igår men det har väl lugnat ner sig lite. Vaknade tidigt idag någon gång vid 6 var tvungen att gå upp men jag stressade i sista minuten innan jag stack till sjukhuset typiskt mig, gör miljontals andra saker än det jag ska så pga det missade jag bussen till stationen .. så jag fick ta nästa den hann jag med i alla fall :) kom i tid till läkarbesöket, men det gick segt när jag skulle gå upp till SÖS. Snön är jobbig!
På väg hem så somnade jag på tåget jag är fortfarande skit trött men jag måste ut om en halv timme så jag kan inte sova :( fick ett mail av min bror för en stund sedan blev glad ..
Ska nog vila en stund innan jag drar


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela