iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

MVC

Publicerad 2008-11-17 16:06:00 i Allmänt,

Åkte till Haninge centrum (låter som om jag alltid är där haha) .. orkade bara inte åka in till stan för att köpa mammas present så åkte dit och köpte den. Snart slutar hon jobbet tänkte åka och möta henne någon stanns :)
MVC hade telefon tid till 9.30 så jag kunde inte ringa imorse, fan! så får vänta tills imorgon då jag har en tid hos min barnmorska.

Jag har insett hur mycket jag älskar min mamma, bror och min pojkvän. Dom betyder ALLT för mig! Får så mycket stöd och kärlek från dom. (min pappa tycker jag tyvärr inte om, ändå om jag pratar med honom nu för tiden)
Saknar våra tider tillsammans Leo, Oliver och jag .. fast snart om ett år blir det vi igen :)


(Mamma, Leo, Oliver och jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela