iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Onsdag

Publicerad 2008-11-26 13:30:20 i Allmänt,

Nu har jag i alla fall ätit frukost, måste hoppa in i duschen snart .. ska ut idag. Vill inte stanna hemma idag det är trist här särskilt utan mamma. Lovade att ringa Michelle sen så ska göra det också och se vad hon har för planer ..
Sista dagen på mammas jobb innan hon tar semester så ville hon att jag skulle följa med till hennes jobb haha! verkligen kul att sitta och se vad socionomer håller på med men aja jag har inget annat för mig så why not?
Sen så åker vi till Schweiz vill bara att dom två veckorna ska gå snabbt så att jag kan se min älsking sen han kommer ju i januari :)
Ska möta mamma senare i alla fall, nu ska jag skynda mig.
Bye!



Får inte ut denna låt från min hjärna:
Den är ändå så jävla bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela