iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Onsdag 19/11

Publicerad 2008-11-19 14:54:56 i Allmänt,

Nu är det bara 27 dagar kvar tills mamma och jag åker till Schweiz, Genève.
Jag ser inte riktigt fram emot denna resa men flygbiljetterna reserverade vi i September så jag måste åka, skulle hellre vilja åka till Madrid där min älskling är. Men han kommer ju i Januari .. och det ser jag verkligen fram emot!

Tråkig dag idag! Det börjar redan bli sådär mörkt .. hatar det. Vill bara åka iväg till Spanien där det finns sol åtminstone ändå om det är lite kallt där på vintrarna men det är sådan kyla man kan stå ut med. Usch och blä för snön här i Sverige!

Vaknade vid 7 idag, och trodde det var tidigare eftersom det var mörkt ute. Gick till mammas rum för att kolla om hon var där men hon hade redan åkt till jobbet, kollade på klockan och såg att kl var 7 .. gick och la mig igen, men jag kunde inte sova så jag skickade sms till mamma och frågade om hon mådde bättre, hon har nämligen blivit förskyld. Försökte somna om men det gick inte hade för många tankar i hjärnan, så tänkte gå upp och äta frukost .. för bebisen höll på att sparka.
Men efter en timma så somnade jag till slut, och vakna igen vid 12 .. jag är fortfarande trött men jag måste röra på mig snart. Ska nog möta mamma igen :) när hon slutar. Ville köpa lite grejer men jag måste spara till barnvagnen den kostar nämligen 8700kr! Det är way för dyr men jag gillar verkligen den barnvagnen och undrar om jag kan få tag i så mycket pengar tills Februari, då jag planerar att köpa barnvagnen.
Min far sa ändå att han tänkte hjälpa mig att köpa en barnvagn så får prata med honom om det. Får se hur det bli ..





Lite bilder när jag var i Genève förra året 2007.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela