iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Sötsaker

Publicerad 2008-11-07 01:15:34 i KoЯn,

Har haft en sådär halv tråkig dag. Inte gjort så mycket, varit trött och slappat bara .. det sjuka är att just idag så proppa jag i mig sötsaker, fick en sådan ångest över det. hjälp hjälp hjälp! stackars bebis i magen, hoppas verkligen inte jag kan skada bebisen med så mycket godis och sötsaker som jag åt idag. Jag får sådan lust att äta choklad hela tiden! Why!?
Men det positiva är att mamma kom med frukt så jag åt det sedan efter, men jag mår fortfarande lite dåligt över alla sötsaker jag åt.
Hur i helvete slipper jag denna craving på choklad och godis? Okej, jag får skuld känslor över att jag äter choklad för ofta! Om jag inte vore gravid skulle det vara okej, men allt jag äter påverkar barnet och det är fel!
Jag har inte rört på mig heller idag, borde ha gjort det. Tänkte gå ut och ta en promenad vid 21.00 med mother men kom på att EMA gick på tv så stannade hemma och kollade. Bra show btw .. om det ens kallas så daha!
Korn var nominerade år 2006 för best alternative, synd att Muse vann (dom är också ett bra band) men jag ville att Korn skulle vinna! Dom är ju bäst!
Jag längtar bara tills KoRn släpper ut ett nytt album så att dom kan börja a tour, en till KoRn konsert jag skulle DÖ!

well well .. nu är det sent i alla fall. Ska nog gå och lägga mig
buenas noches! arrividerci ..



KoRn & Jonathan Davis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela